Skip to main content

Privacy Officer aangesteld.

Ter voorbereiding op de nieuwe privacy wetgeving hebben wij een privacy officer aangesteld.
Deze is verantwoordelijk voor het privacy beleid en uitvoering binnen onze organisatie.

Voor vragen over privacy contacteer onze privacy officer op: privacy.officer@i-ticketz.com

Comments

Popular posts from this blog

Nieuwe Privacy Wetgeving van kracht in 2018.

Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie (EU). De Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geldt dan niet meer.

Wat houdt dit in? Dit betekent dat het minder vanzelfsprekend wordt dat gegevens van bezoekers zoals e-Mail, adresgegevens, leeftijden, etc.. beschikbaar kunnen worden gesteld.  Wat gaat i-Ticketz hiermee doen en wat voor effect heeft dit op mij als organisator? Er komt een mogelijkheid voor bezoekers om uitgeschreven te worden van onze site. Dit betekent dat gegevens van bezoekers dan niet meer beschikbaar zijn. Standaard vindt het uitschrijven pas plaats 14 dagen, nadat alle evenementen waar een bezoeker tickets voor heeft, zijn gepasseerd.

Bezoekers krijgen de mogelijkheid om hun persoonsgegevens te downloaden.
Bezoekers krijgen ook de mogelijkheid in te zien wie gebruik maakt van hun persoonsgegevens. Wij doen dit door inzichtelijk te mak…

i-Ticketz nu op youtube live

We hebben bij i-Ticketz live stream geintroduceerd. Hiermee kunnen we jullie als organisatoren nog beter bedienen.
De komende tijd gaan we live demo's voorbereiden.
Belangstelling? Stuur een mail naar info@i-ticketz.com en we houden je op de hoogte..


Why Facebook Pixels are not allowed on our website

A decision we made recently at i-Ticketz, regarding Facebook pixels and the social network’s ability to track user data on our website is worth sharing here. In short: Facebook ads can be a good thing, but the relatively new “pixel” feature is not something we have authorized. Summary I have received several requests to add Facebook pixels to pages on the i-Ticketz website. The “pixel” refers to an HTML code snippet placed on specific pages that lets Facebook track user “conversions” from advertisements we place. Basically, it lets us know if our ads are effective or not. At issue is the fact that the data Facebook collects from its pixel feature is not anonymous and can be tied to individual users, often by name. This kind of data tracking violates our privacy policy, and is therefore not allowed on i-Ticketz websites.