Skip to main content

Facebook Pixel optioneel toegevoegd voor organisatoren.

Vanaf vandaag is het mogelijk om Facebook Pixel te gebruiken op onze website.
We hebben de Facebook Pixel toegevoegd aan je ticketshop. Tenminste.. Alleen als je dit wilt natuurlijk.

Wat kun je ermee?

Facebook Pixel is een belangrijke tool om je evenementen een boost te geven.

Zie ook de documentatie van Facebook over de pixel.
https://www.facebook.com/business/help/952192354843755

Wij hebben de Facebook pixel geintegreerd in onze website.
Alles wat je nodig hebt is een Facebook Pixel Id en de url voor je product/ticket catalog.

Zie meer info in onze help file over de Facebook pixel.


Comments

Popular posts from this blog

Nieuwe Privacy Wetgeving van kracht in 2018.

Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie (EU). De Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geldt dan niet meer.

Wat houdt dit in? Dit betekent dat het minder vanzelfsprekend wordt dat gegevens van bezoekers zoals e-Mail, adresgegevens, leeftijden, etc.. beschikbaar kunnen worden gesteld.  Wat gaat i-Ticketz hiermee doen en wat voor effect heeft dit op mij als organisator? Er komt een mogelijkheid voor bezoekers om uitgeschreven te worden van onze site. Dit betekent dat gegevens van bezoekers dan niet meer beschikbaar zijn. Standaard vindt het uitschrijven pas plaats 14 dagen, nadat alle evenementen waar een bezoeker tickets voor heeft, zijn gepasseerd.

Bezoekers krijgen de mogelijkheid om hun persoonsgegevens te downloaden.
Bezoekers krijgen ook de mogelijkheid in te zien wie gebruik maakt van hun persoonsgegevens. Wij doen dit door inzichtelijk te mak…

Al meer dan 350 venues bij i-Ticketz

Momenteel hebben we al 350 venue's in ons systeem staan.
Maak gebruik van onze database als je evenementen wil organiseren.

https://www.i-ticketz.com/Club



Why Facebook Pixels are not allowed on our website

A decision we made recently at i-Ticketz, regarding Facebook pixels and the social network’s ability to track user data on our website is worth sharing here. In short: Facebook ads can be a good thing, but the relatively new “pixel” feature is not something we have authorized. Summary I have received several requests to add Facebook pixels to pages on the i-Ticketz website. The “pixel” refers to an HTML code snippet placed on specific pages that lets Facebook track user “conversions” from advertisements we place. Basically, it lets us know if our ads are effective or not. At issue is the fact that the data Facebook collects from its pixel feature is not anonymous and can be tied to individual users, often by name. This kind of data tracking violates our privacy policy, and is therefore not allowed on i-Ticketz websites.